9. 5. 2014

Are you ready for fashion?

Minulý týždeň sa konal event Are you ready? for fashion, ktorého súčasťou bola konferencia, Fashion Marš a dizajnérske showroomy v Kontakte. 

Zúčastnila som sa konferencie, za ktorú som Slovak Fashion Councilu vďačná :) bola výborná a veľmi sa mi páčila prednáška Hannah Middleton (ale aj iné vstupy), a prezentácia značiek mladých dizajnérov. 


Musím poznamenať, že všetky palce hore za občerstvenie 👍 :) výborné makrónky, cupcaky, chlebíčky a iné 


Na konferencii mali svoj vlastný blok Zuzana Bobíková, Katerina Kráľ, Hannah Middleton (britská buyerka, ktorá okrem iného učí na London College of Fashion), predstavovali sa mladí dizajnéri aj krstila kniha, ale čo vám budem hovoriť, niekoľko hodinovú konferenciu len tak nezhrniem do jedného príspevku ;)

Na ďalší deň, 1. mája sa konal Fashion Marš, aka pochod modeliek a modelov po centre Bratislavy, odetých v modeloch slovenských návrhárov... konkrétne značky Lenka Sršňová, Buffet Clothing, Andrea Pojezdálová, Zlatica Hujbertová a Dana Kleinert. Mám to zdokumentované, ale nejde mi sem pridať video.. Čiže tu zopár fotiek, a video nájdete u mňa na instagrame ;)









Viac udalostí ako táto prosím! :)

všetky fotky sú moje (prípadne od priateľa)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára