24. 9. 2014

the lake

Tak už oficiálne zase fungujem vysokoškolským životom :) Jediné, čo ma veeľmi neteší je to počasie, ale čo už.. tieto fotky sú spravené počas uplynulého víkendu, keď sme si ešte užívali posledné naozaj teplé dni :) Outfit je pomerne jednoduchý, jediné čo mám potrebu spomenúť, je tá sukňa. Strih vpredu-mini-vzadu-dlhšia už ani nie je veľmi neobvyklý, ale čo sa mi podarilo! Tú sukňu som kúpila za jedno jediné euro :D a tak ju mám teda samozrejme aspoň v dvoch farbách, táto tmavomodrá a marhuľová oranžová. Bolo to v Calliope v centre (kde som sa ocitla v podstate náhodou), ale už je tomu tak týždeň, tak neviem či vás tam mám ešte posielať alebo už je neskoro..
Každopádne prajem každému pekný začiatok jesene :)






Okrem toho môžem odporučiť kaviareň (a myslím že aj reštauráciu) MOLO, ako vyzerá výhľad z nej, môžte vidieť na poslednej fotke, naozaj príjemné miesto :) Ale pekné je sedenie najmä vonku, takže to samozrejme aj vyžaduje určité počasie..

ootd: sukňa calliope, tričko bunda a balerínky h&m, kabelka carpisa, hodinky michael kors a červený rúž ako najlepší doplnok k takémuto outfitu :)

PS1: Čo inak vy a design week v Bratislave? Zúčastňujete sa, alebo sa chystáte? Ja sa popravde chystám už od pondelka, ale vždy mi do toho buď niečo prišlo, alebo som dnes bola jednoducho príliš nevyspatá a uťahaná zo školy.. ale dúfam že aj k tomu sa dostanem :)

PS2: Dúfam že ste si všimli tú labuť na fotke (v takej nebezpečne tesnej blízkosti :D), na blog Rainbow Swan mi to príde skvelé :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára