13. 10. 2014

imperia

Už som vám niekoľko krát spomínala, že mám novú prácu. A spomínala som to preto, že to súvisí s módou (a teda si namýšľam že vás to bude zaujímať :D).
Začala som pracovať v Imperia design - butiku v centre Bratislavy, kde môžte nájsť oblečenie a šperky slovenských módnych návrhárov (ako napr. Holubec, Hanečka, Kimlička, Lenka Sršňová, Hana Převrátilová, Izabela Komjati, Petra Poorová, Dana Kleinert, Veronika Lokajíčková a mnohí iní). Všetky kúsky sú unikátne a jedinečné, vyrobené zvyčajne len v jednom kuse :) Slovenská tvorba je obohatená aj o zopár zahraničných dizajnérov, ako napríklad talianske či francúzske kabelky, či najnovšie máme aj dámske a pánske hodinky Daniel Wellington :)

Imperia nedávno otvorila ďalšie poschodie - konkrétne ani nie poschodie, ale podlažie smerom nadol - viď prvá fotka :) A práve tam som začala pracovať (teda dolné podlažie je môj revír). Veľmi sa teším, že som si popri škole našla práve takúto brigádu, spojenú s módou a dizajnom... Nehovoriac o tom, že sa tam pravidelne zastavia návrhári, fotografi, stylisti, a iní ľudia "z brandže" :)






Zároveň vás pozývam na zajtrajšiu výstavu šperku, ktorá sa koná práve v Imperii. Organizuje ju Marián Hornyak a Lucia Gašparovičová (ak som to správne pochopila, ale práve oni dvaja boli aj inštalovať prípravy na vernisáž) a máte možnosť vidieť šperky 13tich dizajnérov. Ak máte záujem a čas, tu je bližšie info :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára