4. 11. 2014

prehoz

Prehoz. Neviem ako inak nazvať tú veľkú bielu deku, ktorú som v poslednom čase začala nosiť. Keby si náhodou niekto chcel prečítať aj story, na túto vec som narazila pred pár rokmi v h&m v avione, aj s kamarátkami, ležať za 2 eurá. Kúpili sme si ho všetky 3, asi na taký spôsob, že za dve eurá to je aj na chatu dobré (a samozrejme ani jedna z nás to nenosila). A zrazu som to objavila v skrini, a zostala uchvátená, takým perfektným prehozom, veľmi aktuálnym a ešte aj príjemným a hrejivým.
Tu ho máte v tej najviac basic kombinácii ako sa len dá. A až neskôr mi priateľ milo zdelil že s opaskom sa mu vôbec nepáči, vraj oveľa lepšie je to len tak na voľno. Tak možno nabudúce.





PS: až som sa pri toľkom polemizovaní dostala k idey, čo tak si také prehozy vyrábať? Ťažké by to nemalo byť, mala by som ich celú zbierku a šlo by to možno aj predávať ďalej, čo si o tom myslíte??

PS2: našiel by sa nejaký šikovný zručný a hlavne ochotný fotograf, na zopár lepších fotiek na blog? :) píšte mi na mail keď tak.. :) (v lište napravo)

prehoz h&m, topánky a legíny zara, rolák pánsky po priateľovi :D kabelka a hodinky michael kors, opasok a okuliare tiež h&m

1 komentár: